خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی تردد وسائط نقلیه در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۰۴

با توجه به میزان تردد ۵ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۶۴۸ دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین در استان کرمانشاه نسبت به مشابه سال قبل با میزان ۱۱ درصد افزایش مواجه بوده‌ایم.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: با توجه به میزان تردد ۵ میلیون و ۶۷۴ هزارو ۶۴۸ دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین در استان نسبت به مشابه سال قبل با میزان ۱۱ درصد افزایش مواجه بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی اظهار کرد: این میزان تردد توسط یک میلیون و ۲۲۴ هزارو ۷۱۵ دستگاه وسائط نقلیه سنگین و مابقی توسط وسائط نقلیه سبک صورت گرفته است.

بهمن خسروانی همچنین محورهای کرمانشاه بیستون، بیستون کرمانشاه و کرمانشاه قزانچی را به ترتیب پرتردد‌ترین محور‌ها دانست.

وی ضمن اشاره به تجهییز کلیه محور‌ها به دستگاههای ترددشمار الکترونیکی افزود: در سال جاری محورهای تحت پوشش دستگاههای تردد شمار از ۳۴ محور به ۴۰ محور افزایش یافته و در حال حاضر کلیه دستگاه‌ها فعال و تحت نظارت هستند.

خسروانی همچنین درباره اهمیت نوسازی ناوگان و نقش بسزای آن در تامین رفاه حال مسافرین و تسهیل در تردد گفت: تعداد ۳۹ دستگاه انواع وسائط نقلیه عمومی برون شهری در سال جاری نوسازی و تعداد ۱۵ دستگاه سواری کرایه سمند به متقاضیان واجد شرایط حمل و نقل روستایی در حال واگذاری است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان در خاتمه ضمن تاکید بر عملکرد دوربین‌های نظارت تصویری تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۰ دستگاه دوربین در سطح راههای استان در حال فعالیت بوده ضمن اینکه در سال جاری تعداد ۱۱ دستگاه دوربین جدید در محورهای استان نصب و به زودی بهره برداری می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز