خبرگزاری کار ایران

در اولین روز از محرم؛

گردهمایی مداحان و مسئولین هیئت‌های مذهبی قصرشیرین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۶۹

گردهمایی مداحان و هیئت های مذهبی قصرشیرین، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: صبح امروز، ۱۴ آبان ماه گردهمایی مداحان و مسئولین هیئت‌های مذهبی قصرشیرین در محل دفتر امام جمعه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این نشست حجت الاسلام علی ملکی، امام جمعه قصرشیرین با تسلیت ایام محرم با اشاره به اخلاق و خصوصیات اخلاقی مداحان، گفت: اولین خصوصیت یک مداح اخلاص است به همین سبب این امر گره خورده با نیت اوست و اگر این نیت تنها برای رضای خدا باشد حرف او در دل مردم اثر خواهد کرد و دل‌های مردم را با خداوند متعال و اهل بیت(ع) اتصال می‌دهد و به واسطه آن بسیاری از مردم از گرداب گناه و معصیت نجات خواهند یافت.

حجت الاسلام ملکی تصریح کرد: حرمت منبر ابا عبدالله الحسین(ع) خیلی بالاست و یک مداح باید بتواند رسالت خدمت به خاندان اهل بیت(ع) را به بهترین شیوه که مورد رضای خداوند است را انجام دهد.

در ادامه حجت الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین از مسئولین هیئت‌های مذهبی خواست در طول مدت ایام محرم و صفر ‌‌نهایت همکاری را با اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئت مذهبی و کانون مداحان و ادارات و نهادهای درگیر با مسئله برپایی عزاداری، خصوصا نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و امنیت داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: هیئت‌ها طبق روال گذشته با هماهنگی و طبق برنامه زمانبندی شده اقدام به حرکت در سطح شهر جهت برپایی عزاداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز