خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته جوانان فوتبال کرمانشاه:

برگزاری لیگ در تمامی رده های سنی سند افتخار هیأت فوتبال استان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۳۱

مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت : یکی از نقاط قوت هیات فوتبال استان کرمانشاه در سال های اخیر برگزاری منظم لیگ های فوتبال در تمامی رده های سنی با حضور باشگاه های فعال استان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، جواد مرادی گفت: امروز ثمره برگزاری لیگ های منظم فوتبال در رده های سنی مختلف این است که چندین تیم از استان کرمانشاه در لیگ های برتر کشور حاضر هستند و ورزشکاران این استان در قالب این تیم ها افتخار آفرینی می کنند.

مرادی در تشریح برنامه های آتی هیات فوتبال کرمانشاه در رده های پایه گفت: با حمایت و مساعدت ریاست محترم هیات فوتبال استان کرمانشاه ، تمامی نقل انتقالات در تمامی رده های مختلف سنی در استان کرمانشاه از ابتدای مسابقات فصل آتی در سامانه نقل انتقالات انجام خواهد شد و این مهم یکی از مهم‌ترین دستاورد های هیات فوتبال و نقطه عطفی در فعالیت هیات فوتبال خواهد بود.

وی یاداور شد: این سامانه متصل به سامانه فدراسیون فوتبال بوده و با استفاده از این سامانه هر بازیکن در هر رده سنی یک رزومه کامل و بایگانی منسجمی از باشگاه های محل فعالیت و قراردادهای خود را خواهد داشت و نقل و انتقالات هر بازیکن بر اساس این سامانه صورت خواهد پذیرفت.

مرادی در خصوص رزومه این سامانه در کشور، یاداور شد: استان های که هم اکنون جابجایی بازیکنان خود را بر اساس سامانه نقل وانتقالات انجام می دهند کمتر از 10 استان هستند و ما قصد داریم با انجام درست و کامل این طرح به یک الگو کامل و جامع برای استان های غربی کشور تبدیل شویم.

مسئول مدارس فوتبال استان کرمانشاه در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت فعالیت مدارس فوتبال در استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از دستاورد های مهم هیات فوتبال استان کرمانشاه اعطای مجوز وحمایت از مدارس فوتبال دائمی و خروج فعالیت مدارس فوتبال از انحصار فعالیت در تابستان بوده است و شاید به جرات فعالیت منسجم تیم های رده های مختلف در لیگ های برتر را نتیجه این فعالیت منسجم و مستمر مدارس فوتبال دانست.

اداره کل به یک مانع بزرگ برای توسعه فوتبال تبدیل شده است

مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: اصلی ترین وظیفه هیات فوتبال استان کرمانشاه توسعه فوتبال در تمامی شهرستان ها و مناطق استان است اما کارشکنی ها و حواشی ایجاد شده توسط شخص مدیرکل ورزش و جوانان برای جامعه فوتبال استان به بزرگترین مانع برای این توسعه تبدیل شده است.

جواد مرادی یاداور شد: نیاز اصلی توسعه فوتبال و فوتسال، زیرساخت است و وقتی اداره کل ورزش و جوانان استان در ارائه زیرساخت به فوتبال سنگ اندازی می کند، چگونه می توان مسابقات فوتبال را به صورت منسجم و بر اساس برنامه برگزار کرد؟ زمانی که زمین های انحصاری در شهرستان ها در قالب واگذاری به بخش خصوصی از دسترس هیات های فوتبال خارج می شود ، چگونه می توان مسابقات را به صورت منسجم برگزار کرد؟

مرادی یادآور شد: به جرات می توانم بگویم ما در کنار مربیان و بازیکنان فوتبال استان کرمانشاه امروز تحت شدیدترین تحریم های شخص جناب مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفته ایم و در این تحریم ها علیرقم انتظارات بسیار زیادی که از مدیریت استان داشتیم، اما در عمل هیچ گونه حمایتی را شاهد نبودیم 

وی اضافه کرد: امروز فوتبال استان کرمانشاه در رده های پایه ثابت کرده است مدیران لایق، مربیان کاربلد و بازیکنان توانایی دارد و عاجزانه از مدیریت استان می خواهیم که اسباب حمایت از این تیم ها را فراهم سازد و زیرساخت های فوتبال استان کرمانشاه را در اختیار متولیان اصلی این حوزه قرار بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز