خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

ثلاثباباجانی کمترین شاخص آسفالت راه روستایی در استان را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۷

قصرشیرین و گیلانغرب به ترتیب با ۹۰ و ۷۸ درصد و نیز ثلاثباباجانی با ۳۲ درصد دارای بیشترین و کمترین شاخص آسفالت راه روستایی در استان هستند.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: توسعه راه‌های روستایی از بسیار جهات برای همه مهم و حیاتی است؛ از یک سو باعثکاهش آمار تصادفات می‌شود و از سوی دیگر خدمات رسانی و امدادرسانی را به روستاهای دور افتاده استان را مرتفع می‌کند.

حسن فدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: بر اساس آخرین آمار این اداره کل بیش از ۵۱۳۱ کیلومتر راه روستایی در سطح استان کرمانشاه داریم که از این میزان؛ ۳۰۴۰ کیلومتر آن آسفالت، ۱۳۳۰ کیلومتر شنی و مابقی آنکه به صورت خاکی استٰ ۷۶۱ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان داشت: خوشبختانه روند ساخت و ترمیم راههای روستایی در شش ماهه اخیر سیر صعودی بسیار خوبی به خود گرفته است که این را باید از برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه دانست.

فدایی افزود: از محل مصوبات رهبری بیش از ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان کرمانشاه آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این میزان آسفالت توانسته است که ۳ درصد شاخص راههای آسفالته روستایی در استان را افزایش دهد، گفت: بیشترین آسفالت این راه‌ها در شهرستان سنقر انجام گرفته است.

وب بیان داشت: شاخص آسفالت راه روستایی در روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان ۹۰ درصد و در روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۷۴ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۵۹ درصد از جمعیت روستایی استان کرمانشاه از راه روستایی آسفالته برخوردار هستند.

فدایی در پایان تاکید کرد: قصرشیرین و گیلانغرب به ترتیب با ۹۰ و ۷۸ درصد و نیز ثلاثباباجانی با ۳۲ درصد دارای بیشترین و کمترین شاخص آسفالت راه روستایی در استان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز