خبرگزاری کار ایران

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

آسفالت ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه / ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۲۷

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان کرمانشاه از آسفالت ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته در استان کرمانشاه خبر داد.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان کرمانشاه به تشریح فعالیت‌های انجام شده راه‌های روستایی در سال گذشته پرداخت.

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، ضمن اعلام عملکرد سال گذشته، گفت: باتوجه به تعداد بالای روستاهای نیازمند راه مناسب در شهرستان‌های سنقرکلیایی، جوانرود و کرمانشاه، در سال گذشته به منظور افزایش شاخص آسفالت این شهرستان‌ها و نزدیکی شاخص آن‌ها به حد استاندارد کشور، بیشترین فعالیت راه روستایی در شهرستان‌های مذکور صورت گرفته است.

آهکی در ادامه افزود: فعالیت‌های راه روستای براساس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برپایه ملاک‌هایی نظیر روستاهای دارای بیش از ۵۰ خانوار، بیش از ۲۰ خانوار و در ‌‌نهایت روستاهایی که به شهر‌ها نزدیک بوده آسفالت می‌شوند.

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان کرمانشاه در پایان اشاره‌ای نیز به برنامه‌های در دست اقدام در سال جاری داشت و گفت: براساس توافقات انجام گرفته با وزارت راه و شهرسازی، مقدار ۱۳۵ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان آسفالت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز