خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

هدف‌گذاری‌ها را به سمت درمان معتادان سوق دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۰۴

در ترکیب هیات امنا باید زمینه حضور اعضای NGO ها و تشکل های مردم نهاد را بیشتر کنیم و هدف‌گذاری‌ها را به سمت درمان معتادین با ایجاد امکانات مطلوب سوق دهیم.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به اینکه منابع مالی و امکانات دولتی محدود است لذا با پشتیبانی و جلب مشارکت بخش خصوصی و خیرین بهتر و سریع‌تر می‌توان نسبت به حل معضلات اجتماعی بویژه در راستای احداثاقامتگاه‌ها و مراکز رفاهی مربوط به معتادین اقدام کرد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد با تاکید بر بررسی راهکارهای جذب کمک‌های مردمی و بخش خصوصی به مراکز درمانی و اقامتی معتادان، تصریح کرد: در این زمینه لازم است که هیات امنایی متشکل از افراد معتمد، خیرین مرتبط با NGO‌ها و همچنین سازمان‌های ذیربط شکل بگیرد و با توجه به نفش خیرین که در سطح استان برای انجام کارهای خیر دارند، بهتر می‌توان برای رفع معضلات اجتماعی در جامعه اقدام کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه با رویکرد اجتماعی و ارائه آموزش‌های لازم، معضلات بهتر قابل حل و نقش آفرینی عمومی تقویت خواهد شد، گفت: در ترکیب هیات امنا باید زمینه حضور اعضای NGO‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را بیشتر کنیم و هدف گذاری‌ها را به سمت درمان معتادین با ایجاد امکانات مطلوب سوق دهیم.

وی افزود: در استان کرمانشاه باید برنامه‌های آگاه سازی، پیشگیری، درمان و اقدام باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به عمکلرد خوب استان در بحثمبارزه با مواد مخدر گفت: کارهای خوبی در سطح استان در این راستا در حال انجام است و آثار آن در رضایتمندی عمومی در ارائه گزارش‌ها مشهود است اما همچنان باید با جدیت بیشتر با مشارکت تمامی دستگاه‌های ذیربط در حمایت از برنامه‌های نیروی انتظامی در بحثمبارزه با مواد مخدر اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز