خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور:

۹۶۰۰ دانش‌آموز کنگاوری در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۹

۹۶۰۰ دانش آموز کنگاوری در قالب طرح یادآوران، در شوراهای دانش آموزی امربه معروف و نهی از منکر سازماندهی شده‌اند.

ایلنا: فرماندار شهرستان کنگاور گفت: شهرستان کنگاور با برگزاری ۶۶ یادوراه شهدا، به استقبال کنگره ۹۴۰۰ شهید استان کرمانشاه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگاور، حشمت الله عزیزی افزود: کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹۴۰۰ شهید استان کرمانشاه، نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد.

عزیزی با اشاره به اینکه در این راستا تاکنون بیش از ۴۰ یادواره در کنگاور برگزار و آثار و خاطرات ۱۸۵ شهید جمع آوری شده است، افزود: تا قبل از برگزاری کنگره استانی، ۲۶ یادواره شهرستانی دیگر در قالب یادواره‌های دهستانی، روستائی، محلات، دانش آموزی و فرهنگی، اقشار و شهدای گمنام در شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد.

وی به تشکیل شوراهای دانش آموزی امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ۹۶۰۰ دانش آموز کنگاوری در قالب طرح یادآوران، در شوراهای دانش آموزی امربه معروف و نهی از منکر سازماندهی شده‌اند.

فرماندار کنگاور در پایان با یادآوری اینکه این دانش آموزان دوره‌های آموزشی، مقدماتی و تکمیلی امر به معروف و نهی از منکر را خواهند گذراند، افزود: طرح یادآوران، گامی برای نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی در میان نسل آینده به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز