خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

حمایت مردم عامل مهمی در مبارزه با مواد مخدر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۸

مبارزه قاطعانه‌تر و بیشتر با مواد مخدر حمایت و پشتیبانی مردمی را می‌طلبد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و اعضای ذیربط در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد، گفت: تدوین و ارائه برنامه‌های مبارزه با توزیع مواد مخدر باید به گونه‌ای صورت گیرد که حمایت و پشتیبانی مردمی در آن لحاظ شود و جلب مشارکت افراد ذی نفوذ را برای اقدامات قاطعانه‌تر به دنبال داشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با مشارکت و همکاری سایر نهادهای مردمی از جمله شورای شهر و همچنین خیرین می‌توان اقدامات مبارزه با مواد مخدر را در جامعه گسترش داد و نتایج بهتری در این راستا کسب کرد.

حجت ا.. دمیاد اظهار داشت: اراده و مشی مجموعه مدیریتی استان مبارزه قاطعانه‌تر و گسترده‌تر با پدیده شوم مواد مخدر است که باید تلاش‌ها را در این زمینه افزایش دهیم و ضمن افزایش سرعت عمل و دقت در اجرای برنامه‌ها، زمان رسیدگی به پرونده‌های مواد مخدر که انگیزه بیشتر را در جامعه به دنبال داشته باشد، کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: دشمنان با تمامی تلاش به دنبال منحرف ساختن جوانان از مسیر علم، دانش، پژوهش و عمران و سازندگی کشور هستند لذا با ترویج مواد مخدر به دنبال اهداف شوم خود هستند بنابراین برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر باید با اثربخشی بیشتر پیگیری و دنبال شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: برنامه‌ها و راهبردهای تدوین شده برای مبارزه با مواد مخدر باید با نظر جلب حمایت و پشتیبانی آحاد مختلف مردم و مشارکت نهادهای وابسته به مردم مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه دین پرست معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز طی سخنانی به ارائه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور پرداخت.

همچنین در این جلسه چندین دستور کار مرتبط با مبارزه با مواد مخدر در سطح استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز