خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه:

برای بازگشایی مدارس آمادگی کامل داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۷

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه، از آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی برای ارائه خدمات در آستانه بازگشایی مدارس خبرداد.

ایلنا: معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه، از آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی برای ارائه خدمات در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این ناوگان با هماهنگی شرکتهای حمل و نقل تحت پوشش، در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور ارائه خدمات مناسب و بهینه و استفاده حداکثری شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، از ناوگان حمل و نقل عمومی، تمام توان خود را برای ارائه خدمات به این امر اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، کاوه مرد افکن افزود: با تمهیدات آقای فعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و ایجاد کارگروههایی در حوزه اجرایی و برنامه ریزی خطوط و خدمات بازرسی ناوگان، برنامه ریزی‌های لازم برای اختصاص حجم زیادی از اتوبوس‌ها در مسیر‌های پر رفت و آمد شهر در روز اول مهر ماه صورت گرفته است.

به گفته وی با ابلاغ دستورالعمل‌هایی در حوزه افزایش راندمان و رفع مشکلات ظاهری اتوبوس‌ها از سوی مدیرعامل سازمان به رؤسای خطوط و بازرسان سازمان و تشکیل جلساتی با مدیران شرکت‌ها، اقدامات مفیدی به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه در فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، صورت گرفته است.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه افزود: همچنین با احصاء علت توقف تعدادی از اتوبوس‌ها و مشکلات ظاهری ازنظر تصادفات بدنه، نظافت داخل، دیوار حایل داخلی، صندلی‌ها و از سوی بازرسان و ابلاغ به رانندگان برای انجام فعالیت، رفع نقص و مشکلات ظاهری ظرف ۷۲ ساعت اقدام شد.

مردافکن تصریح کرد: نظارت و کنترل دقیق به منظور برقراری نظم و رضایتمندی شهروندان هدف اصلی مجموعه و پرسنل سازمان اتوبوسرانی است و گشت زنی مداوم و بی‌وقفه بازرسان خطوط این سازمان و نظارت بر نحوه سرویس‌دهی، همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف کار و البته تقویت و رفع آن به صورت روزانه، بیانگر کیفیت سرویس دهی اتوبوس‌ها است.

وی افزود: در این ایام کلیه پرسنل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه در آماده‌باش کامل بوده و این سازمان برای ارائه خدمات حداکثری و هرچه بیشتر اقدام به اجرای طرح ویژه‌ای در سطح شهر خواهد کرد.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه و حومه افزود: به منظور جلوگیری از تداخل و افزایش توان برداشت مسافر در زمان تعطیل‌شدن دانش‌آموزان در مسیر خطوط در ظهر و بعدازظهر به صورت متمرکز سرویس‌دهی خاص صورت می‌‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کاهش زمان توقف اتوبوس‌ها در پایانه‌های مبداء را با بررسی دقیق و اعمال تمامی شرایط، مورد بازبینی و بازنگری قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت حداکثری همشهریان عزیز را کسب کنیم، یادآور شد: سرویس دهی اتوبوس‌ها در سطح شهر از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد به گونه‌ای که تا قبل از شروع ساعت کلاسهای مدارس، خطوط این سازمان آماده پذیرش انبوه دانش آموزان و دانشجویان شوند.

به گفته معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه، همزمان با برپایی نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس، این سازمان برای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی حجم زیادی از اتوبوس‌های خود را به مسیر نمایشگاه اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز