خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بهارستان به بهره‌برداری می‎‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۰۹

با همکاری شوراهای اسلامی، شهرداران و مسئولین شهرستان باید یک برنامه منسجم، جهت زندگی درون شهری فراهم شود. وبرای مناطقی که جزو ساخت وسازهای نا کارآمد است باید نگاه ویژه داشته باشیم.

وزیر راه وشهرسازی پس از بازدید از تنها بیمارستان درحال ساخت شهرستان بهارستان درجلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان باحضور ابراهیم نکو نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان، کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، سلیمانپور فرماندار بهارستان و جمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی گفت: با یک پدیده بسیار پیچیده و سختی در حوزه شهرسازی این شهرستان روبروهستیم و بحثدر رابطه با زیر ساختها، یکی از محورهای است که مباحثکلانی را می طلبد، مردم نیز با امکانات بسیار محدود و با یک زندگی نه چندان خوشایندی روبرو هستند.

به گزارش ایلنا از شهرستان بهارستان، آخوندی افزود: با همکاری شوراهای اسلامی، شهرداران ومسئولین شهرستان باید یک برنامه منسجم جهت زندگی درون شهری فراهم شود. وبرای مناطقی که جزو ساخت و سازهای نا کارآمد است باید نگاه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به حوزه حمل و نقل اظهارداشت: در حوزه حمل و نقل کمک خواهیم کرد البته باید بار عمده ترافیک را بردوش حمل و نقل عمومی بگذاریم و قطار بین شهری می تواند کمک موثری برای کاهش ترافیک کند. ضمن اینکه همه موارد بطورکامل باید بررسی شود تا در صورت امکان اقدام به ساماندهی کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: با توجه به امکانات زیر بنایی که دراطراف این شهرستان وجود دارد شاید بتوان با مطالعات دقیق طرح‌های فورس ماژور انجام داد. برای روکش آسفالت نیز یک طرح ویژه در نظرگرفت ومی توان آن را به نتیجه رساند.

آخوندی در پایان تصریح کرد: خردادماه بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان بایستی به پایان برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد چون یکی از نیازهای اساسی شهرستان بوده و از مطالبات ضروری مردم است.

سلیمانپور فرماندار بهارستان اشاره کوتاهی به مسائل و مشکلات شهرستان داشت و نماینده شهرستان رباطکریم و بهارستان نیز پرداخت برخی ازمسائل موجود را مطرح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز