خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای گیلانغرب:

آب شهر گیلانغرب صد در صد مطلوبیت بهداشتی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۰

نتایج آزمایشات متعدد باکتریولوژیک، بیولوژیکی، فیزیکی، شیمیایی و ریز آلاینده‌ها دلالت بر کیفیت سلامت صد درصدی آب شرب شهر گیلانغرب دارد.

ایلنا: مدیر آب و فاضلاب شهر گیلانغرب با اشاره به اهداف شرکت آبفا در خصوص تامین آب سالم و بهداشتی برای مشترکین گفت: در راستای کنترل سلامت و بهداشت آب از منابع تولید تا منابع مصرفی در سال گذشته آزمایشات باکتریولوژیک و بیولوژیکی و فیزیکی و شیمیایی و ریز آلاینده‌ها مطابق برنامه مدون در سطح شهر گیلانغرب صورت گرفته است که نتایج آزمایشات یاد شده بنا به گزارشهای مرکز بهداشت دلالت بر مطلوبیت ۱۰۰ درصد آب گیلانغرب داشته و این فعالیت‌های کنترلی مستمر در دستور کار روزمره قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلانغرب، فرشاد باوندپوری گفت: برای سنجش کلر باقی مانده در آب برای اطمینان از سلامت میکروبی آب، ماهانه ۶۲۰ مورد کلر سنجی از شبکه توزیع و مخازن ذخیره انجام می‌شود.

باوند پوری با اشاره به استاندارد بودن میزان کلر در شبکه، تصریح کرد: با توجه به ۷۳۲۰ مورد کلر سنجی با مطلوبیت ۱۰۰ درصد و انجام ۱۰۸ مورد آزمایش میکروبی با مطلوبیت صددرصد و ۱۲ مورد آزمایش فیزیکی و شیمیایی با مطلوبیت صددرصد طی سال گذشته، سلامت شبکه و عدم بار میکروبی آن مورد تایید است.

مدیر آب و فاضلاب شهرگیلانغرب خاطر نشان کرد: برای احراز این هدف به میزان ۴۰۰۰ کیلو گرم گاز کلر برای گند زدایی آب طی سال گذشته استفاده شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» با همدلی و همراهی شهروندان فهیم و ولایتمدار گیلانغرب در ارائه خدمات کلیه حوزه‌ها و انجام وظایف شرکت توفیق روز افزون داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز