خبرگزاری کار ایران

آمادگی کردستان برای استقبال از جشن های نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۹۹۴

استاندار کردستان گفت: جشن های نوروز امسال در استان باید متفاوت و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور باشد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان، در رابطه با خدمات سفر در ایام نوروز گفت: تمام امور در این رابطه در سراسر کشور بصورت انجام شده است اما جشن های نوروز در استان باید متفاوت  و زمینه ساز طرح کردستان به عنوان پایتخت نوروز کشور باشد.

وی با بیان اینکه توقع من از جلسه ستاد سفرهای نوروزی ارائه برنامه های متفاوت است گفت: زمان عید، وقت تغییر و تحول است و انتظار داریم فضای استان در ایام نوروز متفاوت و تغییرات اساسی داشته باشد.

مرادنیا ادامه داد: امید داریم جشن های نوروز امسال پرنشاط و با کمترین حاشیه برگزار شود و در این راستا از دستگاه های فرهنگی می‌خواهم که حضور پررنگ داشته باشند.

استاندار کردستان بر ضرورت برنامه ریزی برای ماندگاری مسافران در سطح استان تاکید کرد و گفت: در این راستا لازم نهادهای متولی فرهنگی به صنایع دستی و آثار هنرمندان برای ارائه به مسافران تلاش و برنامه داشته باشند و نمایشگاههای متنوع برگزار کنند.

مرادنیا همچنین به نقش تشکل های غیر دولتی برای برگزاری جشن های نوروز تاکید کرد و اظهار داشت: قرار بود امسال بخشی از برنامه های نوروزی توسط تشکلات غیر دولتی برگزار شود و لازم است در این راستا از ظرفیت آنان نیز بهره گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف جشن های نوروزی را جلب رضایت مردم خواند و گفت:  مدیران و دستگاه‌ها نباید از چیزی نگران باشند چرا که در این جشن ها ابدا مسائل سیاسی و قومی مطرح نیست.

استاندار کردستان در پایان تصریح کرد: ما می خواهیم از فرصت جشن های نوروز  به مردم احساس امنیت و رضایت بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز