خبرگزاری کار ایران

محمد دره وزمی:

مشکل تولید با شعار حل نمی‌شود/ همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید از تولیدات داخلی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۷۱۰

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه مشکل تولید با شعار و برگزاری همایش حل نمی شود، گفت: می‌طلبد همه ارگان‌های حاکمیتی و دولتی و بخش خصوصی در این راستا مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تولید و تجارت که در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان برگزار شد با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی یک امر معروف است گفت: باحمایت از کالای ایرانی، درآمد سرانه مردم و در نتیجه رفاه عمومی هم افزایش خواهد یافت.

وی اذعان کرد: تولید در هر کشوری یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی یا توسعه نیافتگی است و کشورهای تولید محور کشورهای پیشرفته و موفق‌تری هستند. شکاف بین حاکمیت و مردم زمانی از  بین می رود که رفاه عمومی به وجود آمده، عدالت نسبی ای در جامعه فراهم کرده باشد.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه مشکل تولید با شعار و برگزاری همایش حل نمی شود، گفت: می طلبد همه ارگان های حاکمیتی و دولتی و بخش خصوصی در این راستا مشارکت کنند.

دره وزمی خاطرنشان کرد: تولید به نیروی انسانی تحصیل کرده و به روز نیاز دارد و تولیدکنندگان ما امروز با روش‌های سنتی گذشته نمی‌توانند کالای خود را در بازار عرضه کنند. تولید داخلی ما باید صادرات محور بوده و براساس نیاز روز و با کیفیت و قیمت مناسب باشد تا توان رقابت را در بازارهای خارجی داشته باشند .

دره وزمی خاطرنشان کرد: تولیدکننده‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ما باید به روز بوده و علمی‌تر و تخصصی‌تر فعالیت کنند تا بتوانند نبض بازار را در دست گیرند و محصولات خود را عرضه کنند.

وی در پایان یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی و حاکمیتی باید از تولیدات داخلی حمایت و تصمیمات خود را منطبق بر حمایت از تولید داخلی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز