خبرگزاری کار ایران

سید حجت مهدوی سعیدی مطرح کرد:

امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگر به تئاتر نیازمند است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۴۹۱

مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در گذشته نسبت به موسیقی و تئاتر و برخی مصادیق هنر کج خلقی می‌شد ولی امروز جامعه ما بیش از پیش به تئاتر نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، سید حجت مهدوی سعیدی در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: هنر ابزاری برای آرامش روح و وسیله‌ای ست برای راندن آلام و رنج‌ها از پنجره ذهن است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های برون رفت از مصایب، هنر است، اظهار داشت: در گذشته نسبت به موسیقی و تئاتر و برخی از مصادیق هنر کج‌خلقی می‌شد ولی امروز جامعه ما بیش از پیش به تئاتر نیاز دارد.

مهدوی سعیدی به کشته‌شدگان اخیر شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: ما ایرانیان در تبار و فرهنگ و تاریخ خود همواره مردمی شاد بوده‌ایم و غم را هم از دریچه شادی می‌نگریم و قطعا اجرای این برنامه‌ها باعث شاد شدن روح این شهیدان عزیز می‌شود.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین تاکید کرد: تئاتر باید غم ها و دردهای مردم را منعکس کند. برای دفاع از مرزها و پاسداشت سنت، رسوم، آیین فرهنگ و هنر می‌توان از هنر تئاتر بهره گرفت.

مهدوی سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبار برای این جشنواره هنر تئاتر خیابانی را در مریوان ماندگار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز