خبرگزاری کار ایران

قیمت بلیت یک نمایش به دلیل شرایط اقتصادی جامعه کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۶۰

گروه اجرایی نمایش «چهارمین شنبه» که این روزها در تماشاخانه پالیز روی صحنه است، اعلام کرد با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و به منظور حمایت از مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر، تغییراتی را در بهای بلیت، سالن و همچنین ساعت اجرای نمایش ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، گروه اجرایی «چهارمین شنبه» به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا اعلام کرد با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بهای بلیت این اثر نمایشی را از ۴۵ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان تغییر داده است. این گروه همچنین برای فراهم کردن امکان بیشتری برای مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر سالن اجرای نمایش را از سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز به سالن شماره ۱ تماشاخانه که پذیرای ظرفیت بیشتری از مخاطبان و علاقه‌مندان است، تغییر داد.

ساعت اجرای نمایش «چهارمین شنبه» نیز از ساعت ۲۲ به ۲۰.۴۵ تغییر پیدا کرد.

نمایش «چهارمین شنبه» با حضور مهدی صباغی، محمد اشکان‌فر، سروش قهرمانلو، فرهنگ سرخوش، هومن شاهی و سحر شاطری اثری است که از نگاه موسیقی به موضوع جنگ می‌پردازد.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: حسن جودکی مجری طرح، رضا رزم طراح صحنه، رضا مرتضوی مشاور موسیقی، محمدصادق زرجویان عکاس و طراح پوستر، ایلیا شمس مدیر تبلیغات، الهام خداوردی دستیار کارگردان و برنامه ریز، بهاره سلیمانی منشی صحنه، آرمان اسماعیلی مدیر صحنه، سیروس تیموری نیات و مرتضی سلیمانی دستیار طراح صحنه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز