خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان مطرح کرد:

ضرورت مقابله جدی با قاچاق هر نوع دام زنده از مرزهای استان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۹۴۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: خروج و قاچاق هر نوع دام زنده از طریق شهرستان‌های مرزی استان باید پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در چهاردهمین کارگروه تنظیم بازار استان کردستان گفت: خروج دام از استان در شرایط فعلی زیبنده کشور نیست.

 وی دام های قاچاق شده از کشور را  تولید شهرستان‌های مرزی ندانست و گفت: دام ها از نقاط دیگر به این شهرستان‌ها آمده است که ضرورت دارد در این خصوص حساسیت بیشتری به خرج داده شود.

دره وزمی با اعلام اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت هم درخصوص قاچاق دام زنده چندین بار تذکرات لازم را داده گفت: ضروری است نیروی انتظامی در مسیرهای ارتباطی و مرزبانی در مرزها با این مسئله برخورد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین خواستار توجه به مرغداری های استفاده کننده از ارز دولتی برای تامین نهاده ها شد وافزود: مرغداری هایی که با ارز 4هزار و 200 تومانی نهاده های مورد نیاز خود را تامین کرده اند باید با نظارت دستگاههای مرتبط و با قیمت مشخص مرغ خود را به بازار عرضه کنند.

دره وزمی همچنین به افزایش قیمت شکر در بازار اشاره کرد و خواستار تزریق شکر مورد نیاز بازار از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی شد وگفت: نباید مردم و صنوف مصرف کننده شکر، در تامین شکر مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز