خبرگزاری کار ایران

فیروزى مطرح کرد:

اعتبارات تسهیلات حمایتى، مشاغل خانگى و اشتغال پایدار روستایى باید صددرصد جذب شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۵۱۰

معاون استاندار از مدیران اجرایى استان، فرمانداران و روساى بانک‌هاى عامل خواست با حساسیت ویژه جذب و پرداخت تسهیلات حمایتى، مشاغل خانگى و اشتغال پایدار روستایى را پیگیرى کنند

به گزارش ایلنا، حسین فیروزى امروز در نهمین جلسه کارگروه اشتغال استان پرداخت تسهیلات مشاغل خانگى و حمایتى را در ارتقا معیشت خانوارها موثر دانست و تاکید کرد: از مدیران، فرمانداران و روساى بانک‌ها انتظار عملکرد صددرصدى در جذب و پرداخت این اعتبارات را داریم و عملکردى غیر از این را نمى پذیریم.

وى همچنین بر لزوم دقت در پرداخت این تسهیلات تاکید و خاطرنشان کرد: تسهیلات مشاغل خانگى باید منتج به اشتغال و تولید محصولات خانگى شود.

فیروزى در این جلسه اهمیت جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایى را نیز یادآورى کرد و افزود: این تسهیلات براى مناطق محروم است بنابراین در راستاى تسریع پرداخت‌ها، از دستگاه‌هاى اجرایى انتظار داریم  در صدور مجوزها فراتر از روال معمول ادارى اقدام کنند.

معاون اقتصادى استاندار  اذعان داشت: منکر وجود مشکلاتى از جمله نقص در پرونده‌هاى ورودى به بانک‌ها نیستیم اما این مشکلات براى همه بانک‌ها یکسان و مشابه است و ما از بانک‌ها انتظار داریم در فرصت باقی‌مانده تا ١٥ شهریورماه با تمام توان براى جذب و پرداخت صددرصدى اعتبارات اشتغال پایدار روستایى تلاش کنند و به وظایف تعیین شده، جامه عمل بپوشانند.

گفتنى است، شهرستان دیواندره موفق به جذب صددرصدى سهم خود از اعتبارات اشتغال پایدار روستایى شده و بانک کشاورزى استان با تحقق ٩١ درصدى تعهدات این بانک، بهترین عملکرد را در این زمینه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز