خبرگزاری کار ایران

زارعی مطرح کرد:

اسکان مسافران در مدارس نباید موجب ورشکستگی هتل‌ها و مهمانپذیرها شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۱۱۸

فرماندار سنندج گفت: استفاده از مدارس نباید موجب ورشکستگی هتل‌ها و مهمانپذیرها شود.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم زارعی در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی گفت: به کارگیری و اسکان مسافرین تابستانی و فرهنگیان در مدارس، فکر بسیار خوب و مناسب برای اقشار کم درآمد است.

وی افزود: افرادی که تمکن مالی دارند بهتر است برای جلوگیری از ورشکست شدن هلت‌ها و مهمانپذیرها، ایجاد ثروت در شهرستان و توسعه گردشگری از هتل‌ها و مهمانپذیرها استفاده کنند.

فرماندار سنندج انگیزه مسافران از سفر به استان کردستان را جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان خواند و با انتقاد بر ساخت‌وسازهای بی رویه و مدرن با سبک شهری در روستاها و بافت‌های تاریخی و طبیعی استان، بر حفظ این منابع تاکید کرد.

وی در رابطه با زیباسازی و نظافت شهر تاکید کرد و از ادارات مرتبط خواست در این رابطه دقت و فعالیت بیشتری کنند. همچنین از مسئولان شهرداری خواست نهایت همکاری را با مسافران ساکن در پارک‌ها داشته باشند.

زارعی، حمایت از صنایع دستی را یکی از بهترین و پردرآمدترین صنعت‌ها با درآمد مناسب و کمترین هزینه برای طبیعت و محیط زیست خواند و تاکید کرد: صنایع‌دستی باید با کیفیت بسیار بالا و نماد فرهنگ و اصالت کردستان و شهرستان سنندج باشد.

فرماندار اهمیت و جذابیت بازی‌های بومی محلی را برای مردم، جوانان و مسافران بسیار بالا دانست و بر حفظ و اجرای آنها در طول ایام سال تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز