خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

استان کردستان به مقصد گردشگری تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۵۹۷

فرماندار سنندج گفت: کردستان هم اینک مقصد گردشگری مسافران شده است و صرفا به گذرگاهی برای عزیمت به بانه و مریوان خلاصه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم زارعی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر استان، با بیان اینکه امسال نوروز شادی را سپری کردیم، گفت: برپایی جشن‌های متنوع و شادی آور و مهیا بودن بستر پذیرایی در اماکن توریستی افزون بر رضایت بخشی به مردم نیز منجر به رشد ۴۳ درصدی ورود گردشگران به استان شد.

وی اظهار داشت: کردستان هم اینک مقصد گردشگری مسافران شده است و صرفا به گذرگاهی برای عزیمت به بانه و مریوان خلاصه نمی‌شود.

زارعی خواستار عرضه بسته‌های فرهنگی با مساعدت و همدلی اهالی فرهنگ و هنر شد و افزود: حضور و بروز چهره‌های فرهنگی در چنین برنامه هایی به افزایش ورود گردشگران منجر می‌شود از این رو ارتقای شاخص‌های فرهنگی در احقاق حق مسلم مردم دیار کردستان موثر خواهد بود.

فرماندار سنندج بافت قدیمی و طبیعت بکر استان را در جذب گردشگران مهم قلمداد و عنوان کرد: اهالی فرهنگ و هنر در صیانت و نگهداری دائمی از این دو مقوله می‌توانند نقش یاری دهنده را ایفا کنند و مانع از تخریب و فرسودگی آن شوند.

زارعی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری همراه با تمامی وجوهاتش پاک‌ترین صنعتی است که منجر به ماندگاری فرهنگ دیرینه استان می‌شود از این جهت بایستی مورد توجه و بینش همگان واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز