خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار کردستان مطرح کرد:

تلاش برای کاهش قیمت مرغ کردستان به نسبت میانگین کشوری/ حفظ حقوق مصرف کننده خط قرمز ماست

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۶۴

معاون اقتصادی استاندار کردستان ضمن تاکید بر کنترل تکانه های بازار گفت: برای رسیدن به قیمت معمول مرغ در استان تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی شامگاه یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار با اعلام اینکه حقوق مصرف کنندگان خط قرمز ماست، افزود: بر مبنای گزارش های مطروحه قیمت تعیین شده برای برخی از اقلام همچون مرغ در استان به نسبت میانگین کشوری دارای فاصله است که بایستی مورد بازبینی واقع شود.

وی اظهار داشت: تولید مازاد بر نیاز مرغ در کردستان طبعا قیمت پایین را می طلبد، بر همین منطق بازار نیز بایستی نسبت به کاهش قیمت گردن نهیم.

فیروزی با بیان اینکه تقویت زنجیره های تولید رویکرد دولت است، افزود: در این راستا شکل گیری و احقاق پایداری تولید با کسب سود برای تولیدکننده و نیز رعایت حقوق مصرف کننده عینیت می یابد.
 
معاون اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی به عنوان مرجع دولتی وظیفه تایید قیمت اتحادیه را دارد، گفت: افزون بر اعلام روزانه قیمت ها توسط اتحادیه و نیز تایید و رد آن از سوی جهاد کشاورزی نباید هیچ اتحادیه و صنفی خارج از مسئولیت و چارچوب قانون عمل کند؛ چراکه چنین رفتاری قابل اغماض نیست و حتما منجر به برخورد می شود.

فیروزی عنوان کرد: با به حداقل رساندن حاشیه سود ناشی از زنجیره تولید از مبداء تا مصرف نهایی می توان شاهد ثبات و آرامش در بازار باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز