خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

نباید با سیاەنمایی از عملکرد دولت زمینە ناامیدی مردم را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۱۶

استاندار کردستان بر پرهیز از سیاە نمایی در خصوص عملکرد دولت برای جلوگیری از ترویج روح ناامیدی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در نشست شورای موتلفه و اعضای جامعه اسلامی مهندسان استان با بیان اینکه باید از هر امکانی برای ترویج امید در جامعه استفاده کرد گفت: سیاه نمایی و آدرس غلط دادن از عملکرد دولت زمینه ناامیدی مردم از دولت و نظام را فراهم می‌کند و باید به جد از این امر پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید علیرغم کاهش شدید درآمدها کارهای بزرگی را در کشور آغاز و به سرانجام رسانده است، افزود: در شش ماه گذشته پیگیری‌های موثری در بخش آب و زیرساخت‌های استان انجام شده است که بزودی نتایج این پیگیری‌ها عاید استان خواهد شد.

مرادنیا مشارکت مردم در هر بخشی را یکی از کلیدی‌ترین رمزهای موفقیت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مهمترین عامل در بخش سرمایه‌گذاری حضور مردم است و ما باید تلاش کنیم زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در استان افزایش دهیم.

استاندار کردستان در ادامه ضمن اعلام آمادگی در خصوص پذیرش پیشنهادات و انتقادات سازنده و منصفانه گفت: انتصابات در سطح استان از اختیارات قانونی نماینده عالی دولت است و در انتصابات شایسته سالاری مهمترین فاکتور بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز