خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کردستان مطرح کرد:

افزایش ۲۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۸۹۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به افزایش قابل توجه مسافران نوروزی گفت: میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان تاکنون 26 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، امیر قادری روز دوشنبه در بازدید از ایستگاه هلال احمر با نام (پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی) اظهار کرد: کردستان علاوه بر طبیعت زیبا و بکر از ظرفیت ارزشمند فرهنگی برخوردار است و نوروز امسال به واسطه برنامه هایی که توسط شهرداری‌ها و دستگاه های فرهنگی اجرا شد، استقبال خوبی از برنامه‌های نوروزی در سطح استان انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه کردستان، نوروز متفاوتی را در قیاس با سال‌های قبل تجربه می کند، گفت: این مسئله این پیام را به مسئولان استان می‌دهد که باید بیشتر به ظرفیت‌های فرهنگی توجه کرده و زیرساخت‌ها بویژه در حوزه راه بیشتر توسعه یابند.

معاون عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه امسال در زمینه معرفی پتانسیل های کمتر شناخته شده استان گام های خوبی برداشته شد، افوزد: شهرداری های شهرهای استان هم که علاوه بر تکالیف ذاتی خود، وظایفی نیز در حوزه فرهنگی دارند در نوروز امسال به مسائل فرهنگی ورود بهتری داشتند و برنامه های اجرا شده توسط شهرداری‌ها و دستگاه های فرهنگی، قابل توجه مسافران و گردشگران ورودی به استان قرار گرفت.  

 قادری در ادامه از مراجعه 45 هزار نفر به استگاه های هلال احمر استان در نوروز امسال خبر داد و گفت: در این ایستگاه ها با استفاده از جوانان داوطلب و فعال، کار راهنمایی مسافران، امکان ادای فریضه نماز و برخی سرگرمی ها تدارک دیده شده است.  

وی در پایان تأکید کرد: مسافران و گردشگران ورودی به استان با آرامش و سرعت مطمئنه در محورهای مواصلاتی استان تردد کنند تا سفری خوش و سلامت را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز