خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج خبر داد:

راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری و بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده در کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۰۸

فرماندار سنندج از راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری برای تسهیل و تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده شهر سنندج و در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران در بافت‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم زارعی در جلسه بازآفرینی شهری سنندج، از راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری برای تسهیل و تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و انجام امور مرتبط با شهرداری و همچنین در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران در بافت‌های فرسوده خبر داد.

وی لزوم راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری را برای صاحبان و سرمایه‌گذاران بافت‌های فرسوده بسیار ضروری و لازم‌ الاجرا دانست و از هر گونه مساعدت در رابطه با بسته‌های تشویقی شهرداری برای متقاضیان استقبال و حمایت کرد و افزود: سعی ما بر این است برای دارندگان پلاک‌های فرسوده بتوانیم تسهیلات و ساز و کار مناسب فراهم کنیم تا بتوانند درباره نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی خود اقدام نمایند.

زارعی همچنین در رابطه با جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خصوصاً در حاشیه و نواحی منفصل، به شهرداری تأکید و اعلام کرد: از هیچ‌گونه کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان سنندج لزوم حضور سازمان‌های مردم‌نهاد را در چنین جلساتی ضروری خواند و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه تشکیل دفاتر تسهیلگری می‌توانند بسیار مفید و مؤثر واقع شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز