خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان مطرح کرد:

بیش از ۳۵۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی کردستان مختومه شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۰۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال سه هزار و ۵۸۲ پرونده در تعزیرات حکومتی استان مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نجیم حسینی شامگاه شنبه در یازدهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه پرونده قاچاق کالا و ارز استان‌های همدان و کرمانشاه در شعبه تجدید نظر کردستان رسیدگی می شود، گفت: امسال ۴۲۸ فقره پرونده در شعبه تجدیدنظر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ۱۱ ماهه امسال از مجموع سه هزار و ۴۵۵ فقره پرونده مرتبط با قاچاق نیز قریب به سه هزار و ۵۸۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی مختومه شده است.

حسینی با بیان اینکه ۲۴۵ فقره پرونده از سال گذشته مانده است، گفت: در حال حاضر ۲۰۷ فقره پرونده مانده جهت رسیدگی در سطح استان وجود دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان عنوان کرد: دو هزار و ۲۴۰ فقره پرونده وارده در اجرای احکام داشتیم که در این ۱۱ ماه دو هزار و ۲۳۶ فقره پرونده در این حوزه مختومه شده است.

حسینی عملکرد تعزیرات حکومتی را در اجرای احکام ۹۹ درصد و در مقوله شعبه نیز یک درصد برشمرد و گفت: میزان وصولی پرونده قاچاق طی ۱۱ ماهه امسال قریب به یازده میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: به واسطه کمبود نیروی انسانی علی الخصوص رئیس شعبه در استان به جذب نیروهایی غیر بومی در این زمینه برای چهار شهرستان مریوان، قروه، بیجار و کامیاران متوسل شدیم.

حسینی به جذب و استخدام ۲۰ نیروی جدید از ابتدای بهمن امسال در اداره تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: در یکی دو سال اخیر با کمبود نیروی انسانی مواجه شدیم از این رو نسبت به جذب و پذیرش افراد جدید اقدام کردیم.

به گفته وی پرونده قاچاق کالا و ارز استان های کرمانشاه و همدان در شعبه تجدید نظر کردستان رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز