خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در شهرستان بانه صورت گرفت؛

اجرای طرح مبادلات مرزی با کارت الکترونیک مرزنشینان کرد/ سیرانبند اولین بازارچه الکترونیک کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۰۷۷

فرماندار شهرستان بانه گفت: طرح مبادلات مرزی با کارت الکترونیک مرزنشینان(کارت پیله وری مرزنشینان) برای اولین بار در سطح کشور از طریق بازارچه مرزی سیرانبند در بانه هفتم اسفند ماه با حضور استاندار محترم کردستان آغاز به کار خواهد کرد .

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای اجرای این طرح از زمان تصویب آن در هئیت محترم دولت در مرداد ماه سال جاری، این رویداد را نقطه عطفی در ارتقای شان و کرامت مرزنشینان و ساماندهی مبادلات از طریق بازارچه مرزی سیرانبند توصیف و آن را اقدامی در خور توجه در راستای توسعه شهرستان عنوان کرد.

وی با قدردانی از توجه دولت به ویژه پیگیری‌های استاندار کردستان و نمایندگان مردم سقز و بانه در مجلس ، آغاز این طرح مهم را تحولی در سیمای اقتصاد و معیشت مرزنشینان دانست و ابراز امیدواری کرد اجرای این کار به همت مردم و سرمایه گذاران منطقه، همسو با دیگر طرح های توسعه ای از جمله منطقه ویژه اقتصادی و طرح های اشتغال فراگیر  روستایی، زمینه ارتقای هرچه بیشتر منطقه را در جهت توسعه و آبادانی و رونق بازار کسب و کار شهرستان فراهم نماید.

فلاحی خاطر نشان کرد: به این ترتیب با آغاز فعالیت در بازارچه مرزی سیرانبند بانه با کارت‌های الکترونیک مرزنشینی، بانه اولین شهرستان و سیرانبند اولین بازارچه در کشور است که طرح ساماندهی مبادلات مرزی را آغاز و پیشگام این طرح عظیم اقتصادی در کشور خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز