خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه راه‌اندازی پنجره واحد تجاری در منطقه آزاد ارس امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۸

این تفاهم‌نامه به منظور سرعت بخشیدن به فرایندهای تجاری به امضاء رسید.

ایلنا: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ارس و انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران در راستای پیاده سازی پنجره واحد تجاری جهت روان سازی فرایندهای تجاری و گسترش تجارت و اقتصاد الکترونیک در این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در حاشیه نوزدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی کشور و دومین رخداد منطقه‌ای بین المللی تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیک گفت: بر اساس این تفاهم نامه پنجره واحد تجاری در منطقه آزاد ارس در طول سه سال و در چهار فاز اجرا خواهد شد.
وی گفت: بهره‌مندی از سیستم‌های الکترونیکی در فعالیت‌های کلان اقتصادی، تسهیل کننده فرایندهای کاری بوده و راه اندازی و اجرای این مهم در منطقه آزاد ارس به توسعه فضای کسب و کار به ویژه کسب و کار الکترونیک کمک شایانی می‌کند.
وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ واحد صنفی، ۷۰ واحد تولیدی و ده‌ها واحد حمل و نقلی در کنار صد‌ها فعال اقتصادی دیگر در منطقه آزاد ارس مشغول فعالیت‌های تجاری، تولیدی و بازرگانی می‌باشند و با به ثمر رسیدن سرمایه گذاری‌های در حال انجام در این منطقه شاهد توسعه و رونق پر شتاب فعالیت‌های اقتصادی، پولی و بانکی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز