خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

قشر دانشجو پیشتاز و مدافع حق مردم و آرمان‌های انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۳۳۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به نقش محوری اساتید و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این قشر با بیان حقایق می‌تواند مدافع حق مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش اقبال در مراسم جشن انقلاب دانشگاهیان که در دانشگاه کردستان برگزار شد،گفت: انقلاب‌شکوهمند اسلامی با پشتیبانی و مشارکت مردم و بویژه نسل جوان و دانشجویان بروز و ظهور یافت.

وی با بیان اینکه در این انقلاب مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند، گفت: امام در روزهای آغازین انقلاب، نقش و حضور مردم را بواسطه این پیروزی در تمامی عرصه ها حائز اهمیت دانست و بر این مهم تاکید داشتند.

خوش اقبال عنوان کرد: امروز شاهد دنباله روی مردم در این مسیر پس از چهل سال هستیم از این جهت آزادی و حق رای به برکت نظام عینیت کامل به خود گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از آن جا که اساتید و دانشجویان در دفاع از انقلاب و ارزش های آن پیشتاز بودند بایستی با بیان حقایق مدافع حق مردم باشند.

خوش اقبال با یادآوری حق رای مردم در مناسبات مختلف‌کشور،گفت: در مقابل نیز مسئولان با پیگیری و پاسخگو بودن به مطالبات و نیازهای مردم بایستی در خدمت کردن بیشتر به آحاد جامعه اهتمام ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز