خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان مطرح کرد:

مبارزه با قاچاق سازمان یافته اولویت دستگاه های اجرایی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۶۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: اولویت نخست همه دستگاه های اجرایی مبارزه با قاچاق سازمان یافته در راستای کاهش این پدیده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش اقبال شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، گفت: تبعات و آثار مخرب قاچاق بر مقوله‌های تولید و تجارت و اشتغال نیز بر کسی پوشیده نیست لذا می طلبد در کنار دستگاه های نظارتی سایر نهاد‌های دولتی در راستای کاهش و رفع این پدیده مشارکت فعال داشته باشند.

وی بروز و ظهور قاچاق در کشور را ناشی از قصور و کاستی دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد و گفت: چنانچه در راستای شکوفایی و توسعه تولیدات داخلی بیشتر اهتمام و متمرکز می شدیم امروز، شاهد نمایان شدن آسیب هایی همانند تعطیلی کارگاه های تولیدی و افزایش قاچاق و البته مشکلات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی نیز در جامعه نمی‌شدیم.

خوش اقبال اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی با ارائه طرح و راهکار عملی و اجرایی برای حل این مشکل می توانند نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اولویت نخست کلیه دستگاه های اجرایی را مبارزه با قاچاق سازمان یافته قلمداد کرد و گفت: عمده دلیل به نتیجه نرسیدن اقدامات این حوزه به رویه و مشی مشابه دستگاه های دولتی با موازی کاری و عدم همکاری همه جانبه با یکدیگر بر می شود.

خوش اقبال ادامه داد: شیوه برخورد مبارزه با قاچاق بایستی به نحوی باشد که منتج به نتیجه شود تا از شمار بی رویه بیکاران کاسته شود از این جهت همفکری و هماهنگی تمامی نهاد های دولتی نیز برای این مهم ضروری محسوب می شود.

وی همچنین عنوان کرد: در روز‌های منتهی به آخر سال جهت ممانعت از آشفتگی بازار ساماندهی عرضه و فروش میوه شب عید از سوی متولیان مهم تلقی می شود که بایستی راهبرد و اقدامات اساسی در این خصوص اتخاذ شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز