خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

اولویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد توجه اعضا قرار داشته باشد

کد خبر : ۲۰۲۴۲۲

کالاهای قاچاق به ویژه در زمینه خوراکی و دارویی هیچ تضمینی در خصوص سلامتی ندارند و می توانند در چارچوب بیوتروریسم مورد استفاده دشمنان کشور قرار گرفته و آسیب های خطرناکی به مردم وارد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: اولویت های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مانند مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور مورد توجه اعضای کمیسیون قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، کمال فیروزآبادی در جمع اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: استان فارس سهم قابل توجهی در کشف کالای قاچاق دارد و فرآیند قاچاق کالا و ارز لطمه بسیار شدیدی به اشتغال و رفاه جامعه در این استان وارد می کند.

وی خاطر نشان کرد: کالاهای قاچاق به ویژه در زمینه خوراکی و دارویی هیچ تضمینی در خصوص سلامتی ندارند و می توانند در چارچوب بیوتروریسم مورد استفاده دشمنان کشور قرار گرفته و آسیب های خطرناکی به مردم وارد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تاکید بر این که قانون جدید مبارزه با قاچاق، دقیق تر، کامل تر و جامع تر از گذشته تدوین شده است، گفت: همه دست اندرکاران باید برای قانون جدید مبارزه با قاچاق اهمیت قائل بوده و همه اقدامات خود را از طریق مقررات مربوطه صورت دهند.

فیروزآبادی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان فارس در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، خواستار تلاش رسانه ها به ویژه صدا و سیما به منظور آگاه سازی جامعه در زمینه آثار شوم ورود کالای قاچاق به کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز