خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

تشکیل میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی از فساد اداری جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۵۶

استاندار کردستان گفت: اگر میز خدمت را در سطح دستگاه های اجرایی به شکل واقعی عملیاتی کنیم از سرگردانی ارباب رجوع و فساد اداری جلوگیری کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا امروز در بیستمین جشنواره شهید رجایی که با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استانداری برگزار شد، افزود: چندین شاخص برای انتخاب و حضور مدیران و دستگاه های اجرایی در جشنواره لازم و ضروری است و آن جذب سرمایه گذار و تولید کننده است.

وی اظهار داشت: معتقدم مولفه های ارزیابی برای تعیین مدیر موفق مطلوب نیست اما چنانچه مدیر و مسئولی فراتر از وظیفه خود جهت تحقق و جذب سرمایه گذار تلاش و اقدام کند تشویق و معرفی خواهد شد.

مرادنیا مشکل اصلی کشور را بیکاری دانست و گفت: با شرایط حاکم بر کشور مدیری که بتواند شاخص های توسعه در سال ۹۶ را به نسبت سال پیش تغییر دهد مدیر قابلی محسوب می شود.

استاندار کردستان ادامه داد: در برخی شاخص‌ها نسبت به سایر استان‌ها در شرایط بهتری قرار داریم اما در شاخصه‌هایی چون زیر ساخت در رتبه‌های آخر جای داریم از این جهت تمهیدات خاصی در این راستا بایستی اندیشیده شود.

مرادنیا خواستار واگذاری حداکثری اختیارات به استانداری شد و گفت: برای پیشبرد بهتر امور و ارتقای شاخص‌ها پیشنهاد می‌کنم در سال‌جاری حوزه و دامنه اختیارات استانداری برای تعیین مدیر کار آمد تر افزون شود.

وی عنوان کرد: اگر میز خدمت را در سطح دستگاه‌های اجرایی به شکل واقعی عملیاتی کنیم از سرگردانی ارباب رجوع و فساد اداری جلوگیری کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز