خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان مطرح کرد:

حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۵۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: اهمیت جذب سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به عنوان یک اولویت اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری در بازدید از بخش کشاورزی شهرستان بانه، افزود: بانه از ظرفیتی بالقوه در جنگل و مراتع و تنوع گیاهی برخوردار است که علاوه بر حفظ و نگهداری آنها میتوان در راستای توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار نیز زمینه اشتغال را برای مردم این شهرستان فراهم کرد.

وی اظهار داشت: عملکرد مجموعه بخش کشاورزی قابل تقدیر است اما انتظار می‌رود اقدامات بیشتری انجام شود و با شناسایی بیشتر ظرفیت های این شهرستان به توسعه زیر بخش‌های کشاورزی در شهرستان بانه به منظور تولید و بهره وری بیشتر اقدام کرد.

جعفری افزود: توسعه روستایی درصدد حفاظت از منابع طبیعی ،تغییر در نوع زندگی در جهت بوجود آمدن یک احساس مسئولیت همگانی برای حفظ منابع طبیعی و ارزشهای بومی جهت رسیدن به خود اتکایی روستاییان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: اهمیت جذب  سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی به عنوان یک اولویت اجرا می شود و توسعه سرمایه گذاری در شهرستان بانه توسعه گردشگری را به همراه خواهد داشت.

 وی تاکید کرد: حمایت از طرحهای پژوهشی در زمینه های مختلف کشاورزی و حتی گردشگری با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با توجه به استعداد های موجود از اهمیت ویژه ایی برخوردار است.

جعفری  یادآور شد: اهمیت و ضرورت توجه ویژه به جنگل و حفظ آن و استفاده از مطالعات خاک و ضرورت بازنگری در سیاست های موجود را برای حفظ منابع طبیعی که بخش مهمی از توسعه روستایی است را در اولویت کاری قرار داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز