خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران کردستانی بزودی آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۷۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره های استانی امتنان از کارگران کشور خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور، ثبت نام کارگران کردستانی نیز بزودی در سامانه ویژه انجام می شود.

به گزارش ایلنا، احمد رشیدی با بیان این خبر اظهار داشت: بیست و پنجم آذرماه جاری؛ کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir  مراجعه و برای حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از جامعه کارگری ثبت نام کنند.

رشیدی با بیان اینکه این جشنواره ها در راستای اجرای ماده 195 قانون‌کار برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری جشنواره های امتنان؛ ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

وی با بیان اینکه نحوه انتخاب کارگران، واحدها و گروه‌های کار نمونه در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی صورت می‌پذیرد، ادامه داد: منتخبین مرحله مقدماتی‌طی برگزاری مراسمی در بنگاه‌های اقتصادی معرفی و تقدیر می‌شوند و منتخبین مرحله استانی نیز با برگزاری 31 جشنواره در استان های سراسر کشور در دهه مبارک فجر مورد تقدیر قرار می گیرند.

رشیدی سپس در ارتباط با مرحله نهایی و کشوری این جشنواره ها اظهار داشت: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبین استانی؛ منتخبین‌کشوری در سه بخش صنعت،خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر، با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می شوند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، ثبت نام بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران استان، تا بیست و پنجم دی ماه آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز