خبرگزاری کار ایران

با هدف رفع مشکلات ساکنین صورت گرفت؛

اجرای 13 کیلومتر شبکه توزیع آب و فاضلاب در ناحیه منفصل حسن آباد سنندج

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۶۳۹

تاکنون ۹ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج اجرا شده است.

به گزاش ایلنا، تا پیش از تحویل ناحیه منفصل شهری حسن آباد به شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، ساکنین این منطقه تنها ۲ ساعت در شبانه روز از آب شرب برخوردار بودند، اما در حال حاضر به شکل ۲۴ ساعته از آب شرب سالم و بهداشتی که از تصفیه خانه آب شهر سنندج تأمین می شود، بهره‌مند هستند که به لحاظ کیفی هیچگونه مشکلی ندارد.

خوشبختانه تاکنون ۹ کیلومتر شبکه توزیع آب در حسن آباد اجرا شده است و عملیات اجرای ۲ باب مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی و خطوط انتقال مربوطه در حال انجام است، ضمن آنکه اصلاح شبکه قدیمی آب نیز در دست اقدام است که با این کار تا سال آینده مشکلات این بخش برطرف خواهد شد. 

در بخش فاضلاب عیلرغم اینکه هیچگونه اعتباری برای ساماندهی فاضلاب حسن آباد در اختیار شرکت آبفا کردستان نبوده است، اما با این حال ۴ کیلومتر شبکه جدید فاضلاب در این ناحیه احداث گردیده و شبکه سنتی موجود نیز ساماندهی شده است و در حال حاضر فاضلاب روباز در محلات وجود ندارد.

یکی از مشکلات ناحیه حسن آباد اصلاح شبکه های قدیمی و احداث خطوط انتقال از حسن آباد به تصفیه خانه است که این امر نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار است و کماکان در حال پیگیری است که در صورت تخصیص اعتبار مشکل این بخش هم مرتفع خواهد شد.

همچنین یکی از اقداماتی که لازمه احداث شبکه‌های فاضلاب است، ساماندهی آب های سطحی است و انشاالله شهرداری در این خصوص اهتمام لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز