خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج مطرح کرد:

موازی کاری دستگاه‌های دولتی مانع پیشبرد کارها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۶۹

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج گفت: موازی کاری برخی دستگاه ها مانعی برای رسیدن به اهداف است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، هه تاو فریدونی شامگاه شنبه در سومین جلسه کارگروه آسیب‌های اجتماعی در شورای شهر سنندج، گفت: یکی از وظایف کمیسیون‌فرهنگی توجه و ارائه راهکارهای اجتماعی در مواجه با اعتیاد است.

وی با بیان اینکه نقش نهاد های مربوطه برای مقوله اعتیاد تعریف شده است، اظهار داشت: نقش و وظایف هر ارگانی برای ورود به این موضوع مشخص شده و در این راستا شهرداری طبق برنامه های تعریف شده چون شناسایی مناطق جرم خیز و اتخاذ سازو کار برای حاشیه های شهر در کاهش وقوع این آسیب ها اثر گذار بوده و است.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج عنوان کرد: خطر شیوع پدیده اعتیاد نیز نهاد شهرداری را به پیش رفتن در مسیر پیشگیری و کاهش این آسیب واداشته و در این راستا بایستی مطابق و همسو با وظایف سازمان امور را انجام دهیم.

فریدونی انجام یک عمل به صورت همزمان توسط چندین سازمان در جامعه را موجب موازی کاری دانست و تاکید کرد: وظایف تعریف شده ادارات مانع دخول در امور دیگر نهاد می شود و از موازی کاری و ابتر ماندن زحمات دیگران جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: هرگاه موضوعی توسط چندین دستگاه به صورت موازی ساماندهی شود به تدریج نهادها از انجام امور سلب مسئولیت می کنند چراکه همه یک کار را مشترکا در دستور کار خود دارند.

فریدونی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی و مکانیزه کردن مقوله اعتیاد بایستی هر ارگانی آسیب‌های درون دستگاه را شناسایی و مشخص کند و برای به حداقل رساندن آن تلاش کند.

معاون فرهنگی شهردار سنندج هم در این جلسه با بیان اینکه شورا به عنوان نماینده مردم می‌تواند با اتخاذ برنامه و راهکارهایی در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی موثر  واقع شود، گفت: در این راستا شهرداری با تمام کاستی ها به لحاظ تخصیص بودجه توانسته با اقداماتی فرهنگی و برقراری نشاط اجتماعی مانع رفتن جوانان به سمت و سوی پدیده ای چون اعتیاد شوند.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: تلاش معاونت فرهنگی شهرداری، اختصاص بودجه‌هایی در حوزه فرهنگی چون کمک به ساخت فیلم و مستنداتی مربوط به رسوم و آیین مردم منطقه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز