خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد منطقه یک سنندج:

آموزش 3 هزار و 400 مددجو در کانون ولایت سنندج

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۴۸

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان سنندج گفت: سه هزار و 400 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان سنندج در شش ماهه نخست سال جاری از طریق کانون ولایت این نهاد آموزش داده شده اند.

به گزارش ایلنا، زاهد حسینی با بیان اینکه توانمندی خانوارهای تحت حمایت این نهاد تنها به مسائل اقتصادی کفایت نمی کند، عنوان کرد: تقویت مبانی فکری و فرهنگی مددجویان مهم ترین پیش نیاز برای توانمند سازی و خودکفایی اقتصادی خانوارها ی تحت حمایت به شمار می رود.

وی ضمن بیان اینکه کانون های فرهنگی تربیتی کمیته امداد در جهت اعتلای فرهنگی، دینی و تامین نیازهای مددجویان در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و ارتقای سطح سلامت معنوی، روانی و اجتماعی تلاش می کند، افزود: کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان سنندج با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی خانواده ها با ارائه آموزش های مختلف به افزایش خود باوری، تقویت اعتماد به نفس و رشد و شکوفایی استعدادهای درونی افراد تحت حمایت این نهاد کمک می کند.

حسینی با بیان اینکه سه هزار و 400 نفر از مددجویان شهرستان سنندج در شش ماهه نخست سال جاری از طریق کانون ولایت این نهاد آموزش داده شده اند، گفت: این آموزش ها در سرفصل های مختلف و شامل: آموزش قرآن و احکام دینی، سبک زندگی اسلامی، مهارتهای زندگی، مشاوره و راهنمایی، پیشگیری از اعتیاد، آموزش پیش از ازدواج وکامپیوتر بوده است.

وی آموزش مهارت فنی و حرفه ایی و شغلی را شامل دوره های رایانه، گلسازی و خیاطی برای متقاضیان اعلام کرد و افزود: 250 نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال و خودکفایی نیز از طریق کانون ولایت شهرستان سنندج دوره های کارآفرینی و بازاریابی را گذارنده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان سنندج با اشاره به اینکه دانش آموزان، دانشجویان، مادران و دختران تحت حمایت این نهاد جزو جامعه هدف این کانون هستند، افزود: یکصد نفر نیز از طریق این کانون در مسابقات و جشنواره های قرآنی، ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستانی، استانی و کشوری شرکت کرده اند و موفق به کسب رتبه های برتر شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز