خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی کردستان مطرح کرد:

مقابله با مفاسد اداری در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۸۹

مدیرکل بازرسی کردستان گفت: مقابله با مفاسد اداری باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

به گزارش ایلنا، محمود رضا مهرورز در ششمین جلسه اداری که با موضوع سلامت محیط اداری برگزار شد، گفت: مقابله با مفاسد  اداری در اولویت دستگاه های اجرایی شهرستان باید باشد.

وی افزود: سازمان بازرسی کردستان از مجموعه دستگاه‌های تابعه دستگاه قضاست که به صورت منظم و مستمر دستگاه‌های اجرایی استان را رصد می‌کند.

مهرورز مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری را از اولویت‌های مهم اداره کل بازرسی استان در سال جاری بیان کرد و گفت: اولویت این اداره کل بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان به منظور پیشگیری از وقوع جرم است.

مدیرکل بازرسی کردستان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم را به عنوان اصل مهمی در دستور کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر نوع تخلفی نیز بنا به وظایف و بر اساس چارچوب قوانین با متخلفین برخورد قاطع خواهیم کرد.

به گفته وی بهترین لباس برای مومن تقوا است.

وی تاکید کرد: مسئولیت گریزی در ادارات و بین کارمندان مصداق خیانت است.

مدیرکل بازرسی کردستان خاطرنشان کرد: البته پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه دستگاه قضا نبوده و تحقق اهداف در این حوزه نیازمند تلاش و همکاری همه بخش‌هاست.

مهرورز خاطرنشان کرد: بازرسی استان نیز به همین منظور نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر آنان به مردم و تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی به کار بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز