خبرگزاری کار ایران

برپایی 9 جشنواره در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۹۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امسال 9 جشنواره با موضوع انگور،  قوچ، گاو سمینتال، بز مرخز، عسل، انجیر و انار در سطح شهرستان های استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،کریم ذوالفقاری در نشست مسئولین سازمان جهاد کشاورزی که به منظور برنامه ریزی برای برپایی جشنواره های بخش کشاورزی تشکیل شده بود  اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری جشنواره ها در مرحله نخست ایجاد نشاط و امید در مردم و در بعد دوم انعکاس زحمات بهره برداران و تولیدکنندگان و ارتقا جایگاه آن محصول است. 

وی ضمن تاکید بر اینکه از برپایی جشنواره ها حمایت و پشتیبانی کاملی را می نماید افزود: مسئولین برگزار کننده جشنواره ها باید  جشنواره ها را با کیفیت عالی، خاطره انگیز و در شان کشاورزان استان بر گزار کنند، تا ضمن افزایش سودآوری در ذهن افراد هم ماندگار باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه تشکل ها در  برپایی جشنواره ها تاثیر بسیار مثبتی دارند خاطر نشان کرد: تشکل دامداران استان یکی از تشکل های فعال و موفق استان است که باید دیگر تشکل های استان هم به این حد از فعالیت برسندو در برگزاری این جشنواره ها نقش چشمگیری داشته باشند. 

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمت همکارن سازمان و اتحادیه ها یادآور شد: به پاس زحمات مدیران دلسوز، جهاد کشاورزی کردستان رتبه برتر رفع تداخل اراضی در سطح کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز