خبرگزاری کار ایران

محمد دره وزمی:

تولید کاغذ از کربنات کلسیم و احیاء کارخانه گچ بیجار

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۶۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای احداث کارخانه تولید کاغذ از کربنات کلسیم و راه‌اندازی مجدد کارخانه گچ در شهرستان بیجار اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی درجلسه هماهنگی با سرمایه گذاران تولید کاغذ از کربنات کلسیم و راه‌اندازی مجدد کارخانه گج شهرستان بیجار که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان برگزار شد، گفت: ما همیشه کنار سرمایه‌گذار هستیم و خود را تسهیل گر و یار و یاور سرمایه‌گذار می‌دانیم و در این راستا با هرگونه تقابل با سرمایه‌گذار به‌شدت برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ما معتقدیم کمک به سرمایه‌گذار، کمک به توسعه همه‌جانبه استان، رفع بیکاری و ایجاد نشاط در جامعه است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

دره‌وزمی با استقبال از ایده تولید کاغذ از کربنات کلسیم در شهرستان بیجار خاطر نشان ساخت: خوشبختانه شهرستان بیجار از لحاظ وجود ماده معدنی آهک یکی از مناطق با استعداد و غنی استان و حتی کشور است که به جرات می توان گفت، تولید کاغذ از آهک در این منطقه دارای توجیه فنی، اقتصادی و ارزش افزوده بسیار خوبی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به پتانسیل‌های بسیار خوب شهرستان بیجار، این سازمان تمامی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، برای سرمایه‌گذاران را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: با توجه به جدید بودن بحث تولید کاغذ از آهک و مزایای زیست‌محیطی آن و عدم وابستگی به جنگل‌ها و منابع طبیعی، هرکس بتواند تولیداتش را زودتر و با کیفیت بالاتر به بازار مصرف روانه کند می‌تواند از سود بیشتر و بازار بهتری برخوردار شود.

دره وزمی در ادامه با ابراز رضایت از آمادگی سرمایه‌گذاران حاضر در جلسه برای راه‌اندازی مجدد کارخانه گچ بیجار عنوان کرد: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی نهایت تلاش و همکاری لازم را برای احیاء مجدد این واحد تولیدی بعمل خواهند آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: با توجه وجود معادن غنی گچ در شهرستان بیجار و نیاز بازار کشور به تولید گچ با کیفیت، این واحد تولیدی هم با مدیریت بخش خصوصی دارای توجیه است.

دره‌وزمی با اشاره به نیرو بر بودن این واحدها افزود: علاوه بر کسب سود برای سرمایه‌گذار، این واحدهای تولیدی می‌تواند از لحاظ اشتغال‌زایی گام بسیار خوبی را در شهرستان بیجار بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز