خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج :

همکاری ها در حوزه سلامت با شبکه بهداشت استان منسجم تر شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۲۲

فرماندار شهرستان سنندج گفت: همکاری ها در حوزه سلامت بین ادارات مختلف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، باید منجسم و مستمر باشد تا مسائل بهداشتی شهرستان با سرعت بیشتری حل شود.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم زارعی در جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی با انتقاد از برخی از دستگاه ها به دلیل پیگیری نکردن به موقع مصوبات جلسات قبل گفت: با توجه به اعلام مکرر سازمان هواشناسی در خصوص صرفه جویی در مصرف آب، مسئولان  نسبت به خروجی آب از سدهای  شهرستان برنامه ریزی صحیحی داشته باشند.

وی اظهار داشت: همکاری ها در حوزه سلامت بین ادارات مختلف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، باید منجسم و مستمر باشد تا مسایل بهداشتی شهرستان با سرعت بیشتری حل شود.

وی از مهمترین اهداف سلامت جامعه را ، آموزش و افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه حیاتی سلامت دانسته و افزود: جهاد کشاورزی با هماهنگی کارشناسان غذا و دارو از محصولات ارائه شده به بازار نمونه برداری کرده و ضمن معرفی متخلفان به مراجع قضایی قاطعانه با آنها برخورد کنند چرا که سلامت مردم در اولویت اول امور قرار دارد لذا در این راه هرگونه کم کاری و سهل انگاری قابل قبول نخواهد بود.

زارعی با اشاره به مطالعات انجام شده 55 روستا در محدوده سد آزاد برای تامین آب کشاورزی به پایان رسیده عنوان کرد: اولویت بر تامین آب شرب می باشد و کمک به پیشرفت پروژه های عمرانی بهداشتی ( دفع فاضلاب شهری و روستایی ) از آنجا که با سلامت مردم در ارتباط بوده بسیار حائز اهمیت و مورد توجه ویژه است.

فرماندار شهرستان سنندج بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذایی شد و افزود: اگر زباله ها و پسماندهای به درستی دفع نشود به یکی از منابع انتقال آلودگی و بیماری تبدیل خواهد شد.

 زارعی نظارت بیشتر و مستمر بر تولید و عرضه محصولات باغی و کشاورزی  را بسیار مهم دانسته و  افزود: اگر کارآمدی در سیستم اداری وجود دارد باید واکاوی و مسئول مربوطه پاسخ گو باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز