خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:

هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تضمین‌کننده آینده علمی و شغلی آنهاست

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۷۴

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به امر هدایت تحصیلی و مسیریابی شغلی و تحصیلی دانش آموزان گفت: هدایت تحصیلی راهی به سوی تضمین آینده علمی و شغلی آنهاست.

به گزارش ایلنا، نامدار امدار با بیان اینکه هدایت تحصیلی برای تسهیل فرآیند مسیریابی شغلی و تحصیلی دانش آموزان بسیار مهم است، افزود: مشاورین تحصیلی مدارس و معلمان با تشریح و تبیین فرایند هدایت تحصیلی آنان را به خوبی توجیه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به امر هدایت تحصیلی و مسیر یابی شغلی تحصیلی دانش آموزان گفت: هدایت تحصیلی راهی به سوی تضمین آینده علمی و شغلی آنهاست.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی چالش های مرتبط با هدایت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی در این خصوص، تبیین شاخه های فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری و قوانین مربوطه، تشریح دستورالعمل هدایت تحصیلی مصوبه وزارت آموزش و پرورش و تشریح آزمون های توانایی و رغبت در هدایت تحصیلی عنوان کرد.

گفتنی است در این دوره آموزشی توجیهی توسط 9 مدرس استانی، در قالب 9 کلاس جداگانه، دست اندرکاران مرتبط با فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان استان توجیه شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز