خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان عنوان کرد

کمیته امداد در توانمندسازی و کمک به اشتغال موفق عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۹۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با جهت گیری های درستی که در این نهاد روی داد این نهاد توانست در توانمندسازی و کمک به اشتغال موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید امداد استان کردستان با بیان اینکه در تمامی مکاتب فکری توجه به عدالت اجتماعی و اقتصادی در اولویت است، افزود: در منظر دین مبین اسلام بهترین دیدگاه‌ها راجع به برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه تبیین می‌شود.

وی  نگاه دین اسلام را اعتدال گرایانه دانست و گفت: پر کردن شکاف های فقر بوسیله دستورات اسلام در دستور العمل زکات در توجه به موضوع توانمند کردن محرومین جامعه به عنوان فریضه دینی از این منویات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان ابراز داشت: حمایت همه جانبه از برنامه توانمندسازی و محرومیت‌زدایی کمیته امداد با جدیت دنبال می‌شود و این همکاری‌ها منجر به هم افزایی می‌شود.

فیروزی عملکرد دولت تدبیر و امید را در جهت حمایت از اینگونه نهاد ها را ارزشمند تلقی کرد و ابراز داشت: در بودجه سال 96  حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 3 برابر شد.

وی ادامه داد: با جهت گیری های درستی که در این سه سال در کمیته امداد روی داده است این نهاد توانست در توانمند سازی و کمک به اشتغال و تولید موفق عمل کند.

معیون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در پایان گفت: کردستان سرشار از ظرفیت هایی است که بسیاری از آن ها هنوز به فعلیت نرسیده است و با وجود اینکه روستاهای ما خود واحد تولیدی محسوب می شوند و کمک کننده توسعه اقتصادی کشور هستند اما چون درآمد مردم روستا کفایت نمی‌کند، سرمایه ها برای به فعلیت رسیدن نیز انجام نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز