خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

قانون‌مداری از اهداف مجریان انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۸۲

فرماندار قروه گفت: قانون‌مداری از اهداف مجریان انتخابات است که در جریان انتخابات مانند سایر مواقع باید به قانون توجه کرد. این امر باعث رعایت حق الناس و تضمین صحت و سلامت انتخابات می شود.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در نشست آموزشی توجیهی اعضای ستاد انتخابات شهرستان های قروه و دهگلان با مجریان انتخابات افزود: مجریان انتخابات در سطح کشور به مسئله آموزش و آگاهی به قوانین در انتخابات توجه جدی دارند.

به گفته وی تاکنون هفت جلسه ستاد انتخابات با حضورمعاونین، بخشداران و کارشناسان در شهرستان قروه برگزار شده و تا قبل از برگزاری انتخابات این جلسات و آموزش‌ها در راستای آشنایی با قوانین برگزار می شود.

کولانی افزود: بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مساوی با اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و پیشبرد اهداف نظام و مصالح ملی در عرصه بین المللی است.

به گفته‌وی صحت و سلامت انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی مجریان از رویکردهای مهم انتخابات است چرا که انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

کولانی اضافه کرد: یکی از معیارهای دشمنان و دوستان نظام مسئله انتخابات است که در کمال صحت و بی طرفی مجریان، بازرسین، ناظرین و هیات انتخابات برگزار شود.

فرماندار قروه گفت: امنیت انتخابات زمانی حاصل می شود که مجریان و بازرسان انتخابات در راستای اصل بی طرفی و صحت و سلامت انتخابات حرکت کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

وی یکی از مهمترین مولفه‌های تامین امنیت را حفظ وحدت در جامعه‌اسلامی دانست و گفت: این امنیت مرهون تلاش مردم و مسئولان است و برای تداوم بیشتر انقلاب با اقتدار در زمینه‌های مختلف در سیستم بین الملل پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز