خبرگزاری کار ایران

یک فعال اصلاح طلب مطرح کرد:

کارنامه قبولی فرماندار کرمانشاه در انتخابات هفتم اسفند

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۰۶

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: فضل الله رنجبر، فرماندار شهرستان کرمانشاه در انتخابات هفتم اسفندماه کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشت.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: هنوز چند روزی از پایان اعلام نتایج انتخابات هفتم اسفند ماه در شهرستان‌های مختلف کشور از جمله کلان‌شهر کرمانشاه نمی گذرد که موج وسیع تقدیر و تشکرهای فراوان همچنان به سمت و سوی مسئولان برگزاری انتخابات استان و علی الخصوص فرماندار شهرستان کرمانشاه ادامه داشته و دارد.

صادق مطاعی گفت: انتخابات در شهرستان کرمانشاه در حالی فاز عملیاتی خود را پشت سر گذاشت که از ماه‌ها قبل برنامه ریزی ها و طراحی مدیریتی انتخابات توسط "فضل اله رنجبر"؛ فرماندار کرمانشاه و پرسنل این فرمانداری و بخش‌های تابعه در دستور کار قرار گرفته بود. از تشکیل دوره های مختلف و همایش‌های گوناگون آموزش نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی گرفته تا توزیع جزوات و سی دی‌های آموزشی برای تمامی عوامل و اعضا شعب اخذ رای.

 وی تاکید کرد: در این راستا فرماندار کرمانشاه در اقدامی بی سابقه شخصا آموزش بسیاری از دوره ها را حتی در بخش‌های تابعه را عهده‌دار شده بود تا سرانجام انتخابات هفتم اسفند در شهرستان کرمانشاه با هدایت رنجبر این مدیر دولت تدبیر و امید در نهایت سلامت و قانون مداری برگزار شد و نتایج آن به اطلاع مردم کرمانشاه رسید.

این فعال سیاسی عنوان داشت: اما متاسفانه برخی افراد مغرض که صرفا کارشان از صبح سحر تا واپسین لحظات شب نگاه کردن به نیمه خالی لیوان بوده و بدون هیچ پشتوانه عقلی و منطقی فقط ایراد گرفتن را بلد بوده و بدون اطلاع از هیچ موضوعی تحلیل‌های آبکی خود را روانه وبلاگ‌ها و سایت‌هایی می کنند که مشخص نیست از کجا ارتزاق می شوند، این عده انگشت شمار که تعدادشان به عدد سه هم نمی‌رسد با گرفتن ژست‌های عالمانه و نق زدن‌های عامدانه سعی در تخریب مدیران استان، از جمله فضل اله رنجبر فرماندار زحمت کش بی ادعا و مجبوب را دارند.

مطاعی تصریح کرد: این مغرضان تخریب نگر فی الواقع از صبر و بردباری مدیران استان و فرماندار کرمانشاه هر آنچه را که در مخیلیه معیوب‌شان رشد می‌کند بلغور کرده روانه سایت‌های تخریب نیوز خود می کنند.

وی افزود: این کوتوله های تازه به دوران رسیده که زمان جنگ حتی به دنیا نیامده بودند آنچنان حق به جانب ژست گرفته گویی وسط عملیات ها حضور داشته‌اند که اگر هم حضور داشته‌اند معلوم نبود پشت به دشمن رو به میهن و یا رو به منافقین در فرار نباشند.

 این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت: به هر حال این کوتوله های فربه شده از رانت باید بدانند رنجبر و مدیران زحمت کش دولت تدبیر در کرمانشاه تنها نبوده و اگر به شایعه پراکنی‌های خود ادامه دهند نوری بر تاریک خانه منفعت طلبانه این افراد خواهیم تاباند تا مردم فهیم کرمانشاه سو استفاده کنندگان از نام مقدس جنگ و شهادت را بیشتر شناخته و آنها را بیشتر منزوی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز