خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان:

انقلاب ایران مردمی‌ترین انقلاب در بین انقلاب‌های دنیاست

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۳۴

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان گفت: انقلاب ایران مردمی‌ترین‌انقلاب در میان انقلاب‌هایی است که تا امروز انجام‌شده و هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی پایگاه مردمی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روشن خوش نوازی در "جشن انقلاب "دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان که امروز در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد،ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب ما را با بعضی از انقلاب‌های بزرگ دنیا نظیر انقلاب کبیر روسیه و فرانسه مقایسه می کنند اما ویژگی‌های منحصربه‌فردی انقلاب ما دارد که در هیچ یک از این انقلاب‌ها نیست و در هیچ‌یک از این انقلاب‌ها ، وحدت مردم و دولت به‌اندازه انقلاب ایران نبوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در خصوص حاکمیت در انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب ایران عمیق‌ترین انقلاب‌های جهان بوده و تمام ارکان جامعه را تغییر داد ، بی‌شک هیچ انقلابی این‌قدر وارد معنویات نشده و به آن نپرداخته است وجامع ترین انقلابی است که تمامی زندگی بشری  را در بردارد .

خوش نوازی به استقلال انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: همه انقلاب‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،  یا شرقی یا غربی بودند ،مستقل‌ترین انقلاب در جهان ، انقلاب اسلامی ایران است و مشروع‌ترین انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ایران مردمی‌ترین انقلاب در انقلاب‌هایی است که تا امروز انجام‌شده است  و هیچ  انقلابی  مانند انقلاب اسلامی پایگاه مردمی نداشته  است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان در خصوص هجمه‌های دشمن تصریح کرد: انقلاب اسلامی مظلوم‌ترین انقلاب‌هاست به خاطر اینکه بیشترین هجمه‌ها را بوده است و این هم به خاطر استقلال آن است.

خوش نوازی به وصیت‌نامه امام اشاره کرد و گفت: در وصیت‌نامه سیاسی امام همه این‌ها  را در برمی‌گیرد :شک نباید کرد که انقلاب اسلامی از همه انقلاب‌ها جداست هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه انقلاب و پیام و جامع‌ترین پیام از انقلاب ایران است .

وی افزود: یکی از تحلیل گران مسائل خاورمیانه اعلام کرده است که ایران یکی از  آزادترین، مدرن‌ترین و منسجم‌ترین کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز