خبرگزاری کار ایران

همایش ملی نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی در دانشگاه تبریز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۹۴

علاقمندان همچنان می توانند چکیده مقاله خود را به همراه مقاله کامل تا ۱۵ بهمن ماه به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

همایش ملی «نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی»، ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر علمی همایش ملی «نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی» امروز در نشست نهایی نحوه برگزاری این همایش گفت: در حال حاضر ۱۵۰ چکیده مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که از این تعداد ۱۲۰ چکیده مقاله پذیرفته شده است.

محمد علی پرغو، افزود: ۴۰ درصد این مقالات توسط اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان دکتری، ۵۵ درصد آنها از سوی دانشجویان کارشناسی ارشد و پژوهشگران این حوزه و ۵ درصد دیگر نیز از سوی سایر نویسندگان به نگارش درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان همچنان می توانند چکیده مقاله خود را به همراه مقاله کامل تا ۱۵ بهمن ماه به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

رییس موسسه تاریخ و فرهنگ ایران دانشگاه تبریز به بخش ویژه این همایش اشاره کرد وگفت: تاریخ شفاهی با محوریت روایت خاطره های انقلاب از جمله مهمترین بخش های این همایش است که امیدوارم این بخش، به مستندسازی خاطرات ناب و ناگفته از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی کمک نماید.

پرغو، نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، نقش آذربایجان در اتحاد ملی و انسجام اسلامی در انقلاب اسلامی، نقش علما و روحانیون آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش آذربایجان در ادوار مختلف انقلاب اسلامی، آسیب شناسی انقلاب اسلامی در آذربایجان، نقش اقشار مختلف مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی، بازتاب انقلاب اسلامی در هنر، ادبیات و مطبوعات آذربایجان، بسترها و زمینه های تاریخی انقلاب اسلامی در آذربایجان، نقش و عملکرد کانونهای انقلاب اسلامی در آذربایجان و نقش آذربایجان در بازتاب منطقه ای انقلاب اسلامی از جمله محورهای اصلی این همایش خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز