خبرگزاری کار ایران

ایجاد هزار و 900 فرصت شغلی برای مددجویان کردستانی

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۵۸

مدیرکل کمیته‌‌امداد کردستان گفت: هزار و 900 طرح اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات برای مددجویان و خانواده‌های تحت کمیته امداد استان ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، قنبر موسی‌نژاد با اعلام این خبر افزود: ایجاد اشتغال برای مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی گفت: سهمیه اختصاص داده شده برای پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد  به بانک‌مهر ایران استان در سال‌جاری سه میلیارد تومان است که از این مبلغ تاکنون دو میلیارد تومان و حدود  66 درصد از اعتبارات اختصاص داده شده این بانک محقق شده است.

موسی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه یک‌هزار و 900 طرح اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات برای مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کردستان در سال جاری ایجاد شده، افزود: برای ایجاد این تعداد طرح اشتغال 24 چهار میلیارد و 683 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: هدف نهایی از پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان  و خانواده های تحت حمایت،  خوکفایی، توانمندسازی و استقلال اقتصادی و مالی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: تسهیلات ارزان قیمت و قرض‌الحسنه اشتغال که از سوی این نهاد پرداخت می‌شود، زمینه اشتغال و ایجاد منبع درآمد برای خانواده‌های نیازمندی که فاقد سرمایه اولیه و منبع درآمد هستند را فراهم کرده است.

در ادامه جلسه شهرام عدل ستا، مدیر عامل بانک‌مهر ایران عنوان کرد: کمیته‌امداد نقش مهمی در ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده های نیازمند و تحت حمایت ایفا کرده است .

وی در ادامه بیان کرد: این بانک آمادگی همکاری هر چه بیشتر با کمیته‌امداد را دارد و تلاش می‌کنیم در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و خانواده‌های نیازمند تسهیل و تسریع لازم از طریق شعبات این بانک در سطح استان انجام شود.

عدل ستا گفت: امید است تا پایان سال‌جاری کل اعتبارات اشتغال اختصاص داده شده به این بانک پرداخت شود و تحقق صد درصدی در این جهت داشته باشم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز