خبرگزاری کار ایران

معاون‌خدمات شهری شهرداری‌سنندج خبر داد:

جمع‌آوری متکدیان و اسکان شبانه 50 نفر کارتن خواب در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۳۷۱

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از جمع‌آوری متکدیان و اسکان شبانه 50 نفر کارتون خواب در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، آرش رخزادی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرای مستمر طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان است، افزود: در 9 ماهه امسال 232 متکدی از سطح شهر جمع آوری شد که از این تعداد 121 نفر مرد و 111 نفر هم زن بودند.

وی اظهار داشت: 46 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده در 9 ماهه امسال ساکن سنندج نبودند، بنابر این با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی گری به شهرستان های محل سکونت‌شان انتقال داده شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز داشت: با توجه به اینکه 138 نفر از متکدیان جمع آوری شده ساکن این شهر بودند با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی گری از این مرکز ترخیص شدند.

رخزادی از معرفی 8 نفر از متکدیان مختلف به مراجع قضایی در 9 ماهه امسال خبر داد و بیان داشت: امسال در راستای اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان 13 کودک متکدی در سطح شهر جمع‌آوری و تحویل خانواده های‌شان داده شد.

وی از کمک شهرداری به افراد بی سرپناه و کارتن خواب خبر داد و گفت: با آغاز فصل سرما این شهرداری با هدف کمک به افراد بی سرپناه و کارتن خواب طرح جمع آوری و اسکان این افراد را در کنار طرح جمع آوری متکدیان اجرا نمود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: امسال با تغییرات ایجاد شده در مرکز متکدیان امکان اسکان زنان کارتن خواب در این مرکز فراهم شد.

وی به عملکرد خوب شهرداری‌جهت جمع‌آوری شبانه 50 افراد کارتن خواب اشاره کرد وگفت: نیروهای این شهرداری شبانه نسبت به جمع‌آوری این افراد از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز