خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت؛

تقدیر از خانواده های نمونه سنندج در طرح تفکیک زباله از مبدا

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۳۶

تشویق وترغیب شهروندان به تفکیک پسماند های خشک و تر ونهادینه کردن فرهنگ بازیافت به منظور تبدیل زباله به سرمایه ملی، بسیار مهم وحائز اهمیت است.

سازمان بازیافت وتبدیل مواد شهرداری سنندج طی مراسمی به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء از خانوارهای نمونه سنندج در طرح تفکیک زباله تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، روز سه شنبه طی مراسمی با حضور معاون خدمات شهری ومدیرعامل سازمان بازیافت از خانوادههای نمونه در امر تفکیک زباله از مبداء در ناحیه شهرک بهاران تجلیل شد.
مدیر عامل سازمان بازیافت وتبدیل مواد در این مراسم اظهار داشت: تشویق وترغیب شهروندان به تفکیک پسماند های خشک و تر ونهادینه کردن فرهنگ بازیافت به منظور تبدیل زباله به سرمایه ملی بسیار مهم وحائز اهمیت است.
عبدالله قوامی تصریح کرد: سال گذشته آموزشهای لازم در خصوص تفکیک زباله از مبداء وجدا سازی پسماند های خشک و تر به ۲۳ هزار خانواده در ناحیه بهاران وشهرک پردیس داده شد.
وی افزود: در راستای ترغیب شهروندان به تفکیک زباله از مبداء، این سازمان در بهمن ماه سال گذشته اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی وهنری طلای کثیف نمود که این جشنواره مورد استقبال چشمگیر شهروندان سنندجی قرار گرفت.
وی از آموزش شهروندان در امر تفکیک زباله در دیگر نواحی سنندج در سال جدید خبر داد وگفت: برای این منظوربرنامه ریزیهای لازم با بخش خصوصی جهت آموزش شهروندان صورت گرفته است.
قوامی با بیان اینکه جمع آوری زباله تنها وظیفه شهرداری نیست گفت: باید شهروندان نیز در امر تفکیک زباله از مبدا مشارکت وهمکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.
در این مراسم از ۲۵ خانواده فعال وبرتر که مشارکت وهمکاری لازم را در امر تفکیک زباله از مبداء با سازمان بازیافت داشتند با اهداء جوایزی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز