خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج:

امکانات پارک بانوان برای مدارس دخترانه رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۱۱

مدیران مدارس دخترانه می توانند با حضور در پارک بانوان هماهنگی های لازم را برا ی تعیین وقت جهت حضور دانش آموزان و استفاده از امکانات این پارک به‌عمل آورند.

ایلنا: شهردار سنندج اظهار داشت: در راستای ترویج ورزش دربین دانش آموزان ودر جهت ارتقاء سلامت وتندرستی دانش آموزان، کلیه امکانات پارک بانوان برای مدارس دخترانه رایگان است.
کامیاب شادمان در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج تصریح کرد: با توجه به استقبال چشمگیر بانوان سنندجی از این پارک و در جهت رفاه بانوان شاغل هم اکنون این پارک در دو شیفیت صبح وبعداز ظهر پذیرای بانوان است.
وی گفت: هم اکنون در شیفت صبح قریب به ۳۰۰ نفر از بانوان از امکانات این پارک استفاده نموده و در جهت دسترسی آسان بانوان به این پارک سرویس رایگان هر روز صبح در میدان ۱۲ فروردین مستقر است.
شادمان افزود: تا کنون سه مدرسه دخترانه از امکانات این پارک به‌صورت رایگان استفاده می‌نمایند.
شهردار سنندج یادآور شد: مدیران مدارس دخترانه می‌توانند با حضور در پارک بانوان هماهنگی‌های لازم را برا ی تعیین وقت جهت حضور دانش آموزان واستفاده از امکانات این پارک به‌عمل آورند.
پارک بانوان سنندج واقع در پارک جنگلی توس نوذر دارای امکاناتی نظیر زمین فوتبال چمن، زمین بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه سواری وزمین اسکیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز