خبرگزاری کار ایران

کامران اصغری:

شرایط میزبانی از ۱۸۰ ورزشکار المپیاد ورزشی کارگران در محمود آباد فراهم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۱۸

رقابت های بدمینتون و تنیس روی میز این رقابت ها عصر امروز به پایان می رسد و مسابقات والیبال نیز عصر فردا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان محمود آباد گفت: شرایط برای میزبانی از ۱۸۰ ورزشکار اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور فراهم است.

به گزارش ایلنا، کامران اصغری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رقابت ها ورزشکاران زن شرکت کننده به مدت ۲ روز در رشته های والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون با هم رقابت خواهند کرد.

وی بیان کرد: میزبانی از ۳ رشته ورزشی، نیازمند فراهم کردن برخی زیرساخت های لازم در حوزه های اسکان، ترابری و همچنین تامین سالن های ورزشی مورد نیاز بود که همه این امکانات با تلاش و حمایت همه مسوولان شهرستانی فراهم شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان محمود آباد افزود: رقابت های بدمینتون و تنیس روی میز این رقابت ها عصر امروز به پایان می رسد و مسابقات والیبال نیز عصر فردا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

المپیاد ورزشی کارگری کشور، هفتم تا نهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار می شود که این دوره از مسابقات با شرکت یک هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می شود.

دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه برداری، بدن سازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوه نوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی دیگر رشته های این دوره از مسایقات می باشد.

در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته به رقابت می پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز